2015. január 15. 18:17 - Komor

Tépő Donát - 40

 Tegnap lementem a sarki közértbe néhány
fehér nyulat venni, te meg jöttél velem szembe
az extra méretű tamponok csíkjai mentén, hogy
elcsacsogd az életed. Mondom, trillázz arrébb,
én már nem az vagyok, aki voltam, különben
is a sejtek hét évente vértelenül megújulnak
ebben az agyonsanyargatott testlebujban.
Néztél rám kövér szemeiddel, én meg dobtam
néhány meghatódott császárszalonnát a
kosaramba még. Feltoporzékolt kezeiddel azóta is
lustán tekergeted életem pamutgombolyagát,
de most már eressz egy kicsit.
            / Fejmagasságban egy mirelit sushi tántorog az üveg
megett. /
Amarrébb selyemarcú lányok turkálnak
megköpült tejfelmaradványok között:
vizslaszememen hártyarepedés.
Újfent megáporodott az idő felettem, gubbasztó
vágyaim csak buldogvérmességem öli le:
a lányok arcán eperforgácsos panoráma -
40 másodperc a marketben.
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://katapultkortars.blog.hu/api/trackback/id/tr837077419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása