2015. május 24. 15:32 - Komor

Apagyi Ferenc - Föld alá

a mozgólépcső méla merülése
nyílegyenes szlalom
a reggel összeálló darabjai között

egy asszony valóságsót árul kicsi üvegekben
háromdarabegyszázas
nem veszek
anélkül is hiteles vagyok
devizaproblémáim vannak
pedig én mindig magamat adtam
hiába
ez itt már kevés

egy plakát szerint én csak mindössze

lefelé kerekedem
utoljára még felajánlanék egy százalékot
a megváltásért
késő
megérkeztem

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://katapultkortars.blog.hu/api/trackback/id/tr697487628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása