2015. március 24. 20:28 - Komor

Lengyel Attila - FFW

a feleségem néha gyorscsévélve néz filmet.
a számára lényegesnek tűnő részeknél lassít.
általában gyorscsévélve nézem a feleségemet.
általában gyorscsévélve nézek mindent de ma
beakadt valami amikor a kiteregetett frottírtörül-
közőt levettem a kötélről és összehajtogattam.
mert megláttam a frottírtörülközőt. és végigsimí-
tottam. és régóta először a frottírtörülközőt simí-
tottam végig. és éreztem hogy a frottírtörülköző-
nek minden más létező dologtól különböző a fe-
lülete és eszembe jutott a feleségem homlokán a
bőr. és bementem a szobába.
az ágyra hasaltam.
egész közel a feleségemhez.
és megcsókoltam a homlokát.
az ajkamat ottfelejtve a bőrén.
aztán ránéztem.
ő elmosolyodott.
és felismerhetetlenül mély hangon lassan mondott
valamit. Kénytelen voltam picit gyorscsévélni hogy
megértsem
szeret.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://katapultkortars.blog.hu/api/trackback/id/tr797301591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása