2015. március 24. 19:23 - Komor

Apagyi Ferenc - Persze

néha még eszembe jut ő is
persze
olyankor zavartan éjszakai álmokat
dugdosok a kezembe nyomott újság
lapjai közé a reggeli buszon
gyorsan körbetekintek ki látta
a csalást
egy tekintet sem vall
én pedig csak figyelem ahogy
a népfürdő utca recsegő mikrofonhangon
átúszik kollektív arcukon
persze az enyémen is

reggel 8-kor kártyatoporgás
beélesítem magam
és csipogva törlöm magamból
hogy mégis jó lenne szeretni
persze

*

hazafelé menet felébresztem
a város vágyait és nevet
adok az arcoknak
eljátszom velük
házak
szerelmek
gyerekek
közös vasárnap reggelek
megtalált kutyák
teraszon borozás
kedvenc tv vetélkedők
és ő is ott van köztük valahol
persze

*

este veletek néhány szeretünk feri
köszi én is titeket kicsit jobb
jól vagyok vagyis hülyeség
az egész és nem is voltam rosszul
még egy sör
persze

*
a taxis annak idején mind a két gyerekének
szakmát adott a kezébe meg évente el tudtak
menni ki tudja hova nyaralni
most meg nem az van mint régen
persze

én meg elmesélem hogy annak idején
azzal a lánnyal máshogy is lehetett volna
szóval borravaló
és mond még valamit búcsúzásképp
egy szót
nem hallom de már mindegy is

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://katapultkortars.blog.hu/api/trackback/id/tr337301325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása