2015. február 28. 20:28 - Komor

Garai Péter Sándor - Erecskék

szépen meg lettek csinálva
gyönyörűségesen körbe vágtam őket
a határaimon belül gyönyörűségesen
aztán amikor már egy rahedli elkészült
derült ki számomra hogy tökjó meg minden
de nem tudom lekaparni a ragadós felét a
nem ragadósról - elválasztani az ocsútól
mindegy most úgy is esik kint
majdnem nem bkv-val jöttem
hanem kocsival. csak tegnap este
odaígértem lányomnak már a verdát
és nem akartam meghazudtolni magam
kellenek az értékek hogy bízhasson a
gyerek az apjában
mert amikor az adolf hitler
adolfhitlerkedett még akkor is
a jóédes anyukájának az ő kicsi
fiacskája maradt
mi ezen a nehezen érthető
mért kéne hogy eltekintsek ettől
egyszerű a képlet: megkérdeztem
hogy aludhatok-e otthon és a válasz
az volt hogy nem. nem mert félnek
tőlem és akkor visszakérdeztem
hogy jó de akkor én hol aludjak
az éjszaka. amire persze nem volt
felelet. abban a percben nem az
voltam aki az előtte lévő húszon
valahány évben hanem egy idegen
rendben én ezt elfogadom
hogy néha nem kellek de
akkor tessék akceptálni
hogy dolognak vonzata van bennem
aztán azon gondolkoztam hogy nem fogok
ehhez a koszos szarhoz hozzáérni. a gomb
türelmesen tovább villogott amit végül
egy másik utazó megunva tétlenségünk
megnyomott. sziszegve elcsúszott az
ajtaja és felszálltunk
segíts magadon
mert a vezető nem fog

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://katapultkortars.blog.hu/api/trackback/id/tr457229121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása