2015. január 27. 19:42 - Komor

Tépő Donát - Ötven lépés

1 olyan felmárványozott folyosó tövében születtem tudodahol apró kis zöld csempék szemcséznek tömötten unottanjött 2 fakó ápolónő a szülésnél segíteni még biztos bozontosvolt nekik mert akkor az volt a divat de azért így is jól néztek ki húznak 3-ra látod de nem adom magam könnyen  pár sávocska vér folyik kánonban a lábodra anyám aztán 4 szobával arrébb visznek hogy lemosdassanak szőrős prémlepedőkbe sodorva beolvasszanak mint új szereplőt a roncstársadalomba 5 emelettel lejjebb visz a lift a lábadozóba már csak 6 pelenka maradt hátra apu hátha hozol majd ma jönnek nagyiék is szépen sorban hogy alig férnek el a sárga Wartburgban még Saltzburgból is küld egy lapot a nagybátyám de 7 nap míg a posta ideér és azután  8 nap múlva meg hagyjál már simán hazaengednek felülünk a 9-es villamosra amelynek hajpántján már a vascsík előre kitaposva 10 perc és ott vagyunk esküszöm csak ne rettenj meg nincs is olyan hideg az utcán pár primadonna ez már január tudom de akár 11 fokot is mondtak lehet hogy holnap12  lesz ha majd  megfagynak a pókfonalak a szenet felhozzuk a pincéből kipakolva a szobába a melegek majd kifoltoznak minket kisfiam 13 szor próbálkoztunk mire összejöttél ott lent már nincs inam de a sors erősebb az ösztönöknél habár csúsztál egy kicsit mert 14.-ére voltam kiírva viszont utána fölpörögtél meg is ijedtem de ma már tudom hogy mutassak alázatot az életben míg elolvastam a kifüggesztett 15 soros szabályzatot a kórházpultnál lézengtem 16 percenként jöttek a fájások mondták most már feküdni kéne de én meg nem éreztem hogy itt az idő most meg már nincsenek megbánások 17 istenverte lépés a házunk és kezdődhet az érzelemcentrálsokk kirakom a 18 as karikát aztán tovább pelenkázok vagy baszok még hogy lássátok megteszek mindent lapos imádságok 19 ezer éve várjátok istent pedig ti vagytok s rajtatok uralkodnak itt bent a kifent farkasok 20 nap után még mindig semmit nem tudok de ha fázom majd a mászóka körül futom köreimet pár év múlva meg már lapot kérek a 21-re akkora lendülettel pusztítom magam nem tudom egybe tartani elferdült megfejtésfonalam belül meg felszakadok betűrt reggeleken széjjel és át 22 nappal és éjjel egymás után nézem Jordan 23-as számát hogy lekopott csúnyán a szép jel és holnap már megint 24.-e van egy újabb nap velem meg a születéssel hozom 25 kis coi aranyhalam a barátnőmnek ott folyik el rögtönözve egy boldogságöleléssel örömkönnyek meg hála de inkább párnákba dugnálak meg 26-szor mintsem kaszárnyákba vonuljak 27 évesen még jó hogy eltörölték így is vészesen sok őrült rohangál odakint 28 percenként megölnek valakit rád kacsint a csuklyás köcsög 29-szer dörömbölök a kapuján a megváltásnak pedig nem is hiszek csak magamban 30-szoros túlerőben vagytok mégis én maradtam az egyetlen józan 31 lettem na jól van most márha ennyit tobzódtam hogy megváltozzon a világ körbekerítettem magam 32 jó szóval olyanokkal melyeket a megfelelő sorrendbe  rakva egymagad is szembeszállhatsz 33 akarattal kiszemezve 34 fok van árnyékban ragad az aszfalt délben tiltott tükörojások merülnek a sóskamaszlag alá a tányérban a falról a giccses napolajfestmények orrba basznak kápéban nem érnek 35 pezót se fújjunk inkább a sínek mellett falfirkát fel szánt szándékkal a szandálban ez sohafölde kapuja vagy a shaolin 36. kamrája vallj bátran be mindent úgy se hiszi senki el már 37-szer hazudtál ez itt senkit nem érdekel csak úgy  fáj 38 ölelésed míg az igazit megtaláltad mondod őket jóbarátnak de közben mindent fölemésztesz magad körül több ember örül ha elhullasz a hóban látlak pánikban hát kezded elölrül zsebedben 39 fokos kis fos pálinka vasárnap reggel másnaposan a húst megvenni  vacsorára csöpög a nyálam a keresztcsíkos gránitra szívem szaggat a lányok arcán eperforgácsos panoráma 40 másodperc a marketben a 41. pedig sziklaszilárdítva az ajtó rányitva minden maszturbáló klónfiúra én rátettem a klónlányoknak kik visítozva szopogatnak elbágyulva ez atomálló külön hurka kapcsold 42-es sebességre csak a végére cuppanj vagy ülj bele az egészbe jön egy 43 éves anyuka az oviba a gyerekért be nézem a fene se érti ezeket a faluban mindenki elhízott vagy elcsökevényesedett a pénzen nagyon hevesen nézik őket az apukák barmok a tovaszámlált sarkok a házban 44-en vannak és mind ott csücsül egy szétrágott unalompenészen így hát ott írok ahol tudok  különben felemésztem magam papíromon piros tinta szavak vérrel és izzadsággal mint ’45-ben Hirosima kis explózió az odáig normálisnak véltben nagyapa sok palacsintát bír sárgabarackkal lenyelni egészben és egyébként ex-sportbíró fújta már vagy 46 válogatott meccsen aztán a körtefa alatt mondott okosakat nekem szítta a fecskét koszosakat lépett a fövegeken pár csepp házipálesz odaragadt a bajsza alá helyenként mutatóba öregesen 47 helyen volt tetoválva és egy régi rádióműsor volt az örök netovábbja de most ha feltámadna esküszöm megijedne azóta már vagy 48 szor lejátszották az összes szappanoperát happy end-el én meg azzal operálva hogy majd megjavul minden hogyha elégszer próbálom ez csak egy tróger álma de aztán 49 edszer is lepihentem pedig van egy egész rímregimentem de mire megyek vele  ha senki mást nem csak magamat segítettem ez lett hát deliktumként az 50. versem.

 

/*Deliktum: Bűntett

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://katapultkortars.blog.hu/api/trackback/id/tr867115887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása