2015. március 14. 12:37 - Komor

Lengyel Attila - HajjIQ-k

6 milliárd bukott angyal

„Égi lény voltam én is,
de elcsesztem.” „Erre ő?”
„Leteremtett.”

A kereszt

Ha megfeszülök
sem tudok olyan lenni
mint a messiás

Azt a teremtésit!

Semmi. Lebegés.
Nap, nap, nap, nap, nap, nap, nap.
„Phúú. Már azt hittem...”

Derűs öregkor

hihetetlenül
ronda vagy haldokolva:
párbaszúsodott

Irányok

én balra, te
jobbra, megyünk kézen fogva:
párba tört irány

én balra, te
jobbra, megyünk kézen fogva:
párba tért irány

Karma

Toporzékolok,
nagy port kavarok, aztán
mélyen beszívom.

Kompromisszumkeresés

Most tegyük félre
magunk gyűlölködésünk
útjából, rendben?

Merengés

Ha IQ-m olyan
magas volna, talán nem
írnék haikut.

Sorsok

hulló levelek
ez itt gyönyörű színes
az ágrólszakadt

Szamszára

Hogyha port hintek
szemembe, vajon sírok
majd szép gyöngyöket?

Túszcsevej

"Meglazítaná?"
"Persze." -szólt a túszejtő.
"Kösz. Lekötelez."

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://katapultkortars.blog.hu/api/trackback/id/tr827268083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása