2014. december 28. 12:44 - Komor

Apagyi Ferenc - Aznap

aznap a lilán duzzogó atmoszféra 
széléig sétáltam veled
és ott a fecsegő üvegfények között
talált leheletekből összeragasztottalak

ijedten és kérdőn néztél rám, 
hogy mit művelek
és én is megriadtam, amikor
észrevettem, hogy kezem magányosan
egy felhő kóbor testébe lóg

csöndben és szomorúan indultunk vissza

az úton sóhajpatájú 
fekete mének elé löktél, 
mert már nem volt leheletem

valaki nevetett ezen a tréfán,
de azt hiszem, 
hogy nem te voltál...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://katapultkortars.blog.hu/api/trackback/id/tr997016825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása