2015. március 24. 20:23 - Komor

Szőke Imre Mátyás - Róka

anyám becsapott engem
azt mondta a taxira hogy az egy
„tengeri herkentyű”
és attól fogva izgalmas víz alatti út
vezetett hozzá
havonta egyszer
és én imádtam a lada ezerkettesek
műbőrillatát
felnőtt koromban minden lehető
alkalommal taxiba ültem
több millió forintot taxiztam el
nyilván nem az anyám miatt
lehetetlen, hogy mindig hozzá akartam volna menni
kalandos mélytengeri útra
de azt nagyon sajnáltam
hogy a rendszerváltás után eltűntek
a lada ezerkettesek
semelyik rohadt nyugati kocsiban
nincs olyan szag.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://katapultkortars.blog.hu/api/trackback/id/tr567301565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása