2015. január 15. 18:26 - Komor

Müller Tamás - A palack

Emlékezetesen mély úszómedence sarkában süvítve, hevítve zajlott egy zöld palack. Nyarának karóin jártunk, felidegesítve rohantam rajta. B betűt szivárványnak nézve züllöttem, züllöttem a medence túloldalán, oldalasokkal megrakodott válltömésemmel. Fekete, korhadt száj tekintett rám, harapós, hatalmas, rúzsos száj repült el mellettem. A palackból tíz golyó állt ki. A tíz golyó mellett tíz szúrós antenna volt betűzve az üvegbe felhevültek. Emlékezésem mély, zúgó úszómedence zajlott. A tíz szuronyantenna négy végén négy habos torta, hat végén hét urológus volt felnyársalva. Zajlottak mind. Télies, téliesre fordult az idő. A hét urológus közül öt zabált, kettőt pedig én taszítottam le a gőzölgő hegy. Forogtak, fogadtak az ijedtségtől. Dühöngött a csizmám. Csatornacsizma. Nem tud elázni. Adjon Isten!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://katapultkortars.blog.hu/api/trackback/id/tr567077449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása