2014. december 07. 16:38 - Komor

Alkotók

Apagyi Ferenc

Apagyi Ferenc vagyok. Sokáig nem írtam. Most meg esténként elég sokáig írok. Versek. Egy kevés próza. Néhány irodalmi pályázat.
Az oldal irodalmi szerkesztője vagyok.
Szavaim felkészültek régen elmondott titkaimra. Azt hiszem.

Gulisio Tímea

1989-ben születtem Marcaliban, jelenleg Budapesten élek.
Írással, zenével, festészettel és előadóművészettel foglalkozom.
Tagja vagyok a Katapult Kortárs Alkotóknak, a József Attila Körnek, a Fiatal Írók Szövetségének, a Magyar Írói Szerzői Jogvédő Egyesületnek, az Opál Színháznak, a Szépírók Társaságának, a Magyar Alkotóművészek Országos Egyesületének és a Citizen Naiv együttesnek. A babaház c. elbeszélésemet Krebsz Áron filmesítette meg 2017-ben. 2014-15-ben a Dokk.hu Irodalmi kikötő szerkesztője voltam, 2017-től az Art’húr Gondola összművészeti oldalt szerkesztem.
Köteteim: Nekromantika (2014), Baszorkányok (1. kiadás,2014), A dísznőpásztor (2015), Peremvilág, szerelem tiltott utakon (Onagy Zoltánnal közös kötet, 2015), Húsos bejgli, krampusz-klitorisz és klón-Jézuska Katapult karácsonyi antológia (Apagyi Ferenccel, Komor Zoltánnal,Tépő Donáttal, Zsuponyó Gáborral közös kötet, 2015),Élettársi iszony (2016), Baszorkányok I–II. (2. folytatásos kiadás,2017), Vérnarancs (2017), Gyásztánc (2017)

Komor Zoltán

1986. június 14-én születtem Debrecenben. Jelenleg Nyíregyházán élek, ahol főiskolai tanulmányaimat végeztem. Elsősorban szürrealista rövid prózákat írok.
Írásaim különböző pályázatokon (Irodalmi Rádió, Napút, stb.) szerepeltek sikeresen és jelentek meg antológiákban. Emellett magyar („KULTer”, „Képírás”, „A Vörös Postakocsi”) és amerikai („theNewerYork”, „Caliban Online”, „Bizarro Central”, „Thrice Fiction Magazine”, stb.) folyóiratokban publikáltam. A Cédrus Művészeti Alapítvány 2013-as Kortárs irodalmi alkotások pályázatán nívódíjas lettem. Az elsősorban posztmodern és neoavantgárd szövegeket publikáló Katapult Kortárs Alkotói Oldal főszerkesztője, a József Attila Kör és a Fiatal Írók Szövetségének tagja vagyok.
2014-ben jelent meg első angol nyelvű Flamingos in the Ashtray című novellás kötetem Amerikában, a Burning Bulb Publishing kiadó gondozásában. Második angolnyelvű kötetemet, a Tumour-djinn-t az amerikai MorbidbookS adta ki 2014 decemberében.
Harmadik angol nyelvű kötetem Turdmummy címmel 2016 decemberében jelent meg Amerikában a Strangehouse Books kiadásában.

 

Szakállas Zsolt

Mottó: „Mindenkivel szeretném közölni, hogy létezik egy felettes valóság, mely eltörli a hétköznapok gyötrelmeit.”

Szakállas Zsolt a nevem. 1965-ben születtem Miskolcon. Emődön élek.

Tizenhárom éve foglalkozom festészettel. Műfajom az absztrakt expresszionizmus. Lelkem teleszkópján apró rezdüléseket fogok be, s ez alól a traumák töredékei sem kivételek. Időnként tudatalatti áramlatok törnek a felszínre, s én ezek kifejezésére törekszem. Erőteljesen foglalkoztat az alaktalanság kérdése. A rend is káoszból született, s ez a kaotikus rend tükröződik vásznaimon, kartonjaimon, rajzaimon.
Műveim kialakulására nagy hatással voltak Antonió Tapies, Reigl Judit, Kopasz Tamás, valamint Joan Miró képei.

A költészet terén eleinte hagyományos stílusú verseket írtam. Később a festői korszakom indulásával az írás terén is változott az alkotói stílusom. Műfajom a szürrealizmus és a dadaizmus lett. Verseimben szívesen élek jelzőbőséggel és meghökkentő metaforákkal. A dadaista, szürrealista írásokra jellemzően alkotásaim laza szövésűek. Művészetemre nagy hatással voltak: André Breton, Henry Michaux és Philippe Soupault szabad írásai.

Verseim antológiákban, folyóiratokban jelentek meg, festményeim több kiállításon szerepeltek.
2010. őszén jelent meg első, önálló kötetem, Fotontej címmel, melyben dadaista, szürrealista versek és absztrakt expresszionista festmények találhatók.
Az igényes kivitelű, gazdagon illusztrált album igazi izgalmas élményt nyújt a modern művészet iránt érdeklődőknek.

A kötet megrendelhető a következő elérhetőségeken:
Cím: Szakállas Zsolt
3432 Emőd, Vasút út 16.
Tel.: 20/220-9196
E-mail: szakallas@pr.hu

 

Tépő Donát

1978-ban születtem Budapesten. Középiskolát Kecskeméten végeztem sport szakon, de ezzel párhuzamosan már akkor elkezdtem verseket írni, melyek a helyi újságokban jelentek meg. Érettségi után zenekart alapítottam, dalszövegeket írtam, lemezeket készítettem underground elektronikus műfajokban, eközben pedig zenei rendezvényeket is szerveztem.
2009-től publikálok hivatalosan, eleinte verseket, néhány drámát, az utóbbi időben leginkább prózát. Verseimet megzenésítem, hangosversek készítésével, zenei aláfestésével is foglalkozom. Számos antológiában és folyóiratban is szerepeltem. Írásaimban leginkább szürrealista elemeket próbálok ötvözni erős társadalomkritikával, némi tudományos fantasztikummal, és utcai szlenggel. 2012 óta folyamatosan publikálok a Nyugat Plusz irodalmi folyóirat időszakosan megjelenő számaiban, és az ezt szerkesztő Új Nyugat Irodalmi kör rendezvényein is gyakran feltűntem.(pl: Legendák Nyomában sorozat – József Attila Színház)
2014 től a József Attila Kör tagja vagyok.

Publikációim:

Saját kötetek:
Selyemsikátor (Magánkiadás / White Rabbit Books 2009)
Entrópia (Magánkiadás / White Rabbit Books 2011)
Rétegek(csak e formátumban 2013- http://mek.oszk.hu/11900/11967/index.phtml)
Erudíció (csak e formátumban 2013- http://tepodonat.hu/images/stories/erudicio.pdf)
Árnyékkapszulák (Publio, 2014)
Pótlás (Válogatott Novellák 2010-2015)
Horizontmélye (2018)

 Közös kötetek Komor Zoltánnal:
Mutánsfilé (Publio, 2014)
Mutánsvagdalt (Publio, 2014)
Nácik a Dínók ellen (Publio, 2015)
A Migráns Krisztusok Támadása (Publio, 2016)
A Hortobágyi Cápa

 Folyóiratokban:
Nyugat Most 2012/3
Nyugat Plusz 2012 ősz/tél
Nyugat Plusz 2013 Tavasz/Nyár
Napkút 2013/7
Nyugat Plusz 2013 Tél
Nyugat Plusz 2014 Tavasz / Nyár
Nyugat Plusz 2015 Tavasz / Nyár / Ősz / Tél

Zenei jellegű projektek:
Exprementum (CD formátum, megzenésített hangosversek, 2011)
Katapult Summer Mix 2013 (folk/techno alapú hangosv ersek a Katapult Kortárs Alkotóktól)
Gulag Summer Mix 2015 (kísérleti zenére alapuló próza Komor Zoltánnal és Nemes Z. Márióval)
Gulag Migráns Mix 2016 ((kísérleti zenére alapuló próza Komor Zoltánnal és Nemes Z. Márióval)

Több minden: www.tepodonat.hu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://katapultkortars.blog.hu/api/trackback/id/tr296964791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása